Külön márka lehet a Corvette, szabadidő-autóval indítana
Hasonló sors várhat a sportkocsira, mint amit a Ford a Mustanggal csinált: elektromos autóként önálló néven kell helytállnia.
Hasonló sors várhat a sportkocsira, mint amit a Ford a Mustanggal csinált: elektromos autóként önálló néven kell helytállnia.
Nagyon erős visszaesést jósol az egyik autóipari kutatóintézet.
A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
Ideális esetben akár napi 70 kilométernyi "napfényes" autózást is biztosítanak a panelek.
A cég vezetője szerint csak így lehetnek az öt legnagyobb gyártó között, ami az egyetlen életképes út.
A jelenlegi formátum nem tünteti fel az elektromos autók több fontos paraméterét.
Az újdonság még az Abarth Fiat 500e-nél is agresszívabb külsőt kapott.
A Chevrolet bebizonyítja, hogy az elcsépelt krumpliformájú SUV villanyautókon túl is van élet.
Az amerikai gyártó népszerű villanyautója hamarosan modernebb külsővel és belsővel támadhat.
A jelenleg csak az olasz piacon forgalmazott nagy hírű gyártó két év múlva visszatérne a nemzetközi piacra is.
A Taycan Cross Turismóval semmi akadálya egy kis vadkempingezésnek.
Eddig alig adtak el elektromos járműveket a Közel-Keleten, ahol a Toyota nagy szabadidő-autói számítanak a legnépszerűbbnek. A régió azonban lassan, mégis az elektromos autók irányába mozdul. A szaúdi Ceer célja, hogy az elsők között legyenek a piacon.
Felkerestük a Ford gigantikus gyártóüzemét, ahol évente nem kevesebb, mint 385 ezer jármű készül hagyományos hajtáslánccal éppúgy, mint szupertrendi villanymotorral. A portfólió egyik véglete az elektromos robogó, a másik pedig a hatalmas nyergesvontató.
A svájci Morand nevű cég saját fejlesztésű akkumulátorral állt elő, ami sokkal többet tud, mint a jelenlegi lítium-ion pakkok.
A Stellantis vezetője Indiában gyártatna járműveket Európának is.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
Sportosabb külsővel és nagyobb teljesítménnyel támad a tuningolt Fiat 500e.
A Pininfarina Battista valójában egy közúti katapult.
A bonyolultnak tűnő helyzet jól mutatja, hogyan alakulnak új iparági szövetségek az elektromos átállás kapcsán.
Grazban megkezdődött a Fisker Ocean sorozatgyártása, melynek legolcsóbb kivitele mintegy 17 millió forintba kerül.